afrAybars ateşi 38 olmadan dolven veriyorum düşüyor bekletemedim daha ne kadr yuksekir diye ama soğukta bikac gün dışarı çıkmıştık ona istinaden ususttu diye düşünmüştüm açıkçası ve nasıl enfeksiyon oluyor acaba Allah korusun her hafta hastaneye başka şeyler için gidiyoruz vallahi artık bıktım gtmekten 🤦🏼♀️hastaneye gidersek ne demeliyiz çocuk doktoruna mi gidilir test için bu arada ateş iki güne geçiyor ama öksürük bı haftadır devam ara ara dün birden ateşlendi bugün iyi sayılır keyfi yerinde şükür yatak döşek yatmıyor ama sasrdim 🥴