yabancibiri botoksu diyosanız eğer ben en son 2 yıl önce yaptırmıştım 1000 lira civarıydı, şimdi eminim uçmuştur fiyatlar dolar endeksli çünkü. Acılı bi işlem mi bence sıfır acı değil biraz acıyo evet ama nası desem arı sokması gbi ama çok çabuk bitiyor. Ağda daha çok acıtıyodur öyle diyim. İlk yaptırdığımda iş yernde herkes ya bişi mi yaptırdın inanılmaz bi güzellik gelmiş diye sorup duruyolardı. Ama güzellik merkezine falan gitmeyin sakın, doktor yapsın kliniklere sorun. Kaş falan düşebiliyo emin olmayan ellerde 🥰