İki tane oysho dan aldım inanılmaz rahat ettim zaten normalde de o modelin emzirme olmayanını kullanıyodum, öbür penyelerin içi üçgen gibi hiç rahat edemedim oyshonunki tamamen açık biraz farklı biraz pahalı ama sonrasında da normal olarak kullanılırım yıka at sık kurut hiç bişey olmuyo