Mrv_cnl hiç bir sorun yaşamadım. Çok memnunum. Tabi ameliyat sonrası ağrı oluyır ama sonucta bir ameliyat kısa sürede toparlıyorsunuz. Mentol marka en iyisi , doktora gittiğinizde markayı mutlaka sorun,boyutına ise hem göğüs yapınıza göre hemde isteğinize göre karar veriliyor.