@"prensannesi_____ cumhur hoca da bize rota aşısını yazmıştı durumun varsa yaptırın demişti bizim ikiz olduğu için biz yaptıramadık çünkü pahalı aşılardı herkesinde yaptırabildiğini sanmıyorum açıkcası doktorada gitmedik 5 6 aydır güncel fiyatını bilmiyorum en son gittiğimizde 140 150 arası bişeydi galba