Kızlar bebeğim 4 ay 16 günlük bir buçuk aydır geçmeyen bir kabızlık var 8 gün oluyor 7 gün oluyor fitil veriyoruz kakasını 1 defa yapıyor sonra yine aynı doktora götürdük fitil verin diyor her seferinde fitil vermek istemiyorum başka bir doktora götürdük guatırına falan bakalım dedi korkuyorum😞 sadece anne sütü alıyor sizce neden olabilir böyle olan var mı