Ben hata yaptım, keşke gece emzirmesini daha önce kesseydim keske çok pişman oldum. Kızımın dişleri de hep süt çürügü oldu. 2 yaşında emzirmeyi kestim.
1 hafta çok zorlandım. Emerek hep uyuyordu ve alıştığı için çok ağlıyordu. 2 yaşında olduğu için akşamları ben evden gidiyormusum gibi yaptık, babasıyla oyalandı 1 hafta. Gündüzleri de göğsüme bant yapistiriyordum yara olmus zannediyordu öyle bıraktı. Ama o kestiğim ilk gün gece 3e kadar uyumadı, cizgi filmden artık yorgun düştü de öyle uyudu. Ne kadar erken keserseniz o kadar iyi sizin için çünkü anne için de çok yorucu. Benimki ayakta sallayinca bile uyumazdi