Melihaslan5144 Teemo07 bizimki 60 içiyordu doymuyor asla ve asla açlıktan kendini paralıyor uyumuyor bugün ilk kez 90’a çıkardım mızmızlığı kesti ve uyudu mışıl mışıl bazı bebekler çok iştahlı oluyormuş ve doymuyormuş benimki öyle sanırım
Teemo07 Melihaslan5144 dogrudur. Benim oglum 2 saatte 1 beslenir mesela. Az az ama sık sık. Fark ediyor bebekten bebege.
Alancha Eger emıyorsa canımmm 2 saatt 1 40 cc verebılırısn benım bebegım gunduz emmıyor mesela 90 cc verıyorum 3 aylugız sadece gecelerı emıyor