Oğlum şuan 3 aylık. 8-9 aylıkken işe başlamayı düşünüyorum kayınvalidem bakacak. İşten 7 de gelsem zaten onunda uyku vakti gelcek bir iki saate beni göremeyecek pek fazla. Unutacak diye korkuyorum. Deneyimi olan anneler var mı, bebek annesinden koparmı, anne oğul ilişkisi değil de herhangi biri gibi hissedecek gibi geliyor.