Cagnimanne evde artık çok sıkılmaya başladı, kardeşi oldu 2 aylık o yüzden etkinlik vs de yapamıyoruz. Oyun grubu yakınlarda bulamadım ama kreş araştırmaya başladım çünkü 2 ay sonra işe döneceğim hem oğlum evde sıkılmasın kreşte yaşıtlarıyla vakit geçirsin hem de annem iki çocuğa bakarken çok zorlanır diye düşünüyorum. Ama kreş fiyatları da çok yüksek nasıl olacak nasıl yetişeceğiz hiç bilmiyorum