10 aylık kızım kaşığı gördüğü gibi eliyle vurmaya başlıyor 2 kaşık o yiyorsa 4-5 kaşık yere üstümüze başımıza sıçrıyor 🥹 Sizinkiler de öyle mi dişinden kaynaklı zaten iştahsız böyle yapınca hiç bı şey yiyemiyor 😔 Kendi mi yemek istiyor anlamıyorum. Pankek omlet falan önüne koyuyorum ama ağzına götürmeden hop yere atıyor 🥹 kaşıkla yemeyi öğretsem bu olayı çözebilir miyim her türlü etraf batıyor zaten 😂😂