Piiiiiinaar Kızlar bebeğim bir hafta sonra 7 aylik olucak. patates, kabak, havuç, kapta biber, elma, armut, yumurta sarısı verdim. Süt alerjimiz ve gaz problemi olan bir bebeğim var. Bu süreçte başka ne verebilirim. Lütfen yardımcı olur musunuz
asiltonunmommysi Piiiiiinaar Ispanak, lahana verebilirsiniz. Brokoli gaz yapıyor diye biliyorum bizde sorun olmamıştı ama enginar da öyle.
eflinkoomm Piiiiiinaar bal kabağı, karnabahar, kereviz vs ben genellikle tüm sebze ve meyveleri verdim bebeğime şimdi de örnek veriyorum kereviz havuç patates azcık soğan bir diş sarımsak bi de irmik bunları çorba haline getirip veriyorum bu şekilde çok seviyo
egeninanns Piiiiiinaar bal kabağı 🎃 , brokoli, taze fasülye, avokado tadım olduğu için az yiyor zaten gaz sorunu yaşamaz benim oğlum da kolikti bunları verdim
LilyaBn Piiiiiinaar balkabağı, muz, avokado,bunları deneyebilirsiniz. Süt ürünleri alerjisi varsa kahvaltı için yulaf ezmesi deneyebilirsiniz. Kahvaltılarında yulaf lapası yaparsınız. Bir de kuzu kıyma tadımı yaptıranilirsiniz
Piiiiiinaar asiltonunmommysi ıspanak lahana brokoli bunlar biraz daha ilerisi için daha uygun olmaz mı acaba
asiltonunmommysi Piiiiiinaar valla ay olarak düşünmedim pek. Ben biraz anam babam usulü yaptım tadımları.
eflinkoomm Piiiiiinaar valla doğruyu söylemek gerekirse bende başta üç gün tadımı yapıyodum benim bebeğim çok nazlı hiç bi şey yemiyordu halen zoraki yediriyorum en son vazgeçtim her şeyi vermeye başladım tabi alerji olabileceği şeyler haricinde bi de bal, süt, patlıcan, çilek gibi bunları zaten hemen hemen herkes biliyo 1 yaşından sonra öneriyo doktorlar onun dışında korkmadan azar azar verdim şimdi dediğim gibi çorbalar yapıp yediriyorum kahvaltıda özellikle avokado bebe bisküvisi haşlanmış yumurta sarısı tuzsuz peynir biraz da pekmez en çok bunu seviyo
SevgiliMerdin Bizim de süt ürünleri yumurtaya ve bir çok gıdaya var bugün doktorumuz patatesle başlattı ama veremedim her vermem de öğürüp kustu normal Mİ acaba 🥺