Yesim96 kızım 5+5 .
doktorumuz başlayabilirsiniz destekli oturmaya dedi . Ama benim kızım sürekli ağzıyla bı yerleri yalama peşinde olduğu için yıkılıyor 😂
Yürüteci herkes zararlı diyor ama bı o kadar da kullanan var bilemiyorum, zaten bizde yok . Şimdilik öyle bı zorunluluk da hissetmedim binse de daha anlamaz ondan diye düşünüyorum.