Deletedmom113 o yüzden özellikle bilinçli diye belirttim bi arkadaşım var kızım anne diyor diyip duruyor kızı 3 aylık 🤦🏻♀️ Benim oğlum 3,5 aylık o kadar karışık sesler çıkarıyor ki akşama kadar susmuyor sürekli bağırıyor kendi dilince oyuncaklarıyla bizimle konuşuyor tabi arada “ennee” gibi şeyler de çıkıyor ama kastettiğimiz bu değil elbet 😄