Asya17 benimde annem yün yorgan yapmıştı canım ayını tam olarak hatırlamıyorum ama 6 aylık falandı galiba kışa girdiğimizde yorgan kullanmaya başlayalı. İlk zamanlarda belden aşağısına kadar kapatıyordum. Sonra gün içinde oyunlar yapıyordum müslin beziyle yüzünü kapatıyordum olası bir durumda yüzünü kafasını açmasını bilsin diye. Çokta işe yaradığını düşünüyorum bu oyunların. Ayrıca yün yorgan biraz daha ağır olduğundan gece üstünü açamıyor. Battaniyeyle hep üstünü açardı. Henüz 4 aylıkmış gelişimini bilmiyorum kollarını falan kullanamayan bir bebekse başta güvenlik açışından uyku tulumu alabilirsin