Kızlar biz 4 numaraya kadar baby turco kullanıyorduk ne hikmetse 4 numarada pişik yapmaya başladı. Molfixe geçicem inşallah şimdi sorum şu, bez üstünde yazan kg güvenemiyorum çünkü bizde farklılık oldu. Baby t. 4 numarası ve molfix arasında boyut farkı var mı ? Yani yine 4 alsam sorun yaşar mıyım ? Var mı molfixe geçen ?🙃