Aysegul45 Yeni bir anne adayı olarak sizlere bir şey sormak istiyorum sağlık ocağının verdiği d vitamininin gaz yaptığını duydum ve bebeğimde gördüm sizlerin tavsiye edeceği temiz içerikli d vitamini önerileri varmıdır yada kullanıp memnun kaldığınız
yasemibrahim Aysegul45 böbrek yetmezliği yapıyomus o Die söylemişti bi cocuk doktoru evet gaz ve kabız da yapıyo die biliyorum. En temiz içerikli de ocean Die söyledi onu kullanıyorum memnunum 😌
Asyaveannesi04 Aysegul45 ben içeriği temiz diye ocean aldım bebeğim öğüre öğüre bir hal oldu valens fd400 kullanıyoruz memnunum
Aysegul45 yasemibrahim herkes bu damla hakkında kötü şeyler söylüyor ve sağlık ocakları vermeye devam ediyor 🤨 teşekkür ederim ☺️
Serpiltoprak21 Aysegul45 doktorumuz sağlık ocağının verdiği kan ve d vitaminin bir işe yaramadığını söyledi kullanmayın dedi doktorumuzagüveniyoruz biz zaten tera d3kuolanıyorum şuan