Çok ağır bir grip geçiriyorum. Hastanede yattım serum hava vs verildi, ilaç kullanmadan atlatamazsın dedi doktorum. 4 5 gündür emzirmiyorum doktorum ilaçları bıraktıktan 24 saat sonra emzirmeye devam edebilirsin dedi. Daha tam toplanamadım ama emziremediğim içinde kendimi kötü hissediyorum. Bu kadar süre emzirmediğim için bebeğim tamamen emmeyi bırakır mı? Başına gelen var mı? Bu arada bebeğim çok emen bir bebekte değil