Kizlar 42 gunluk oglum gunduzleri yarim saat uyuyor yarim saat uyanik duruyor yani uyuyor mikir mikir yarim saat en fazla ,uyaniyor biraz oyalamaya calisiyorum bezi degisicekse degistiriyorum üst baş ayni sekilde daha sonra huysuzlaniyor emziriyorum emzirirken uyuyakaliyor yarim saat sonra yeniden uyaniyor oyaliyorum acikiyor emziriyorum uyuyor hep bu sekilde yarim saat en fazla bir saat uyku uyaniklik oluyor normal mi sizin bebişlerde ayni mi acaba yokda daha fazla mi olmasi gerekli bide uyurken tam dalamiyor gibi arada bir ikinma hali oluyo tuvaletini zor yapiyor ondan mi acaba yada gazindan dolayi mi bu arada sadece emziriyorum