Hilalop Merhaba anneler prima dışında kullandığınız ve memnun kaldığınız bebek bezi markası önerir misiniz 😊
Hilalop Esoca38 molfix denedim aslında hala onu kullanıyorum ama sanki bana emil gücü çok iyi değilmiş gibi geliyor dokunduğum zaman çok ıslak ıslak oluyor 🥲