İstese yürüyebilecek kapasitede gelişimi gayet güzel ama yürüdüğünü farkettiği anda oturuyo oğlum. En fazla 3-4 adım gidiyor sonra hemen oturuyo eline dokunduğumda gayet güzel yürüyodu şimdi onu da bıraktı. Önüne sevdiği şeyleri koyuyorum yine yok. Sanırım ben farketmeden düştü ve korkuyor. Yaşayan anneler neler yaptınız yürümesi için? Ne zaman yürüdü bebişleriniz?