Perikizi83 Merhaba arkadaşlar.oğlum cuma günü 4 aylık oluyor..malum korkutucu 4 ay atağı ne zaman başladı ve ne kadar sürdü..şimdiden teşekkürler
Nese-161711 Aya girdiğimiz an başladı uyku gerilemesi yaşıyoruz huysuz emme reddi uykuya direnme ağlama krizleri daha neler neler 4.5 aylık olduk yeni yeni azaldı. Allah yardımcın olsun
twinboymama 3 ay 15 günlükken başladı, şu an 4 ay 4 günlükler atak huysuzlukları arşa çıktı. bir an da pat diye bir sabah her şeyin son bulmasını istiyorum iki tane 4. ay atağında bebekle tek başıma çok zorlanıyorum😵💫🔫
hepi_anne 3 ay 15 gunlukken başladı. Bol bol dışarı cikarmanizi tavsiye ederim bebiş sakinlesiyor mutlu oluyor ve daha az huysuzluk yapıyor. Dışarı çıktığı içinde güzel uyuyor