Kızlar 3aylık kızım var ve bi hafta olucak nerdeyse yakamı bırakmayan öksürük var.hafta sonu serum taktırdık soguk algınlıgım için fakat doktor busicod diye bi öksürük şurubu yazmış kullanan varmı?? Bide öksürük geçmek bilmedi geceleri uyutmuyor beni .napmam lazım