1balkizannesi 28 ay 17 günlük kızım var 🧿 Sabah 8.00 de kaldırıyorum öğlen 12.00 de uyutuyordum ama şu sıralar uyutmakta zorlanıyorum sizde durumlar nasıl?
Eddaliko 1balkizannesi benımkide 27aylık 12-1 i geçmezdi öğlen uykusu simdi 3-4 te anca geliyor uykusu 😞Bu sefer bende uyutmak istemiyorum çünkü gece 12yi buluyor uyuması valla cok zor bi sürec umarım en yakın zamanda geçer😒
Benisahtesevme2 Eddaliko aynı bende öyle neredeyse ıkı yasından beri uykular sorunlu halde Geç kalkıyor uykusu geç geliyor böylece de geç uyuyor gece de hıc uyanmadıhı kadar uyanıp memeye sarılıyor Artık kesme zamanım gecıyor zordayım😀 ıkı buçuk yaşında
Eddaliko Benisahtesevme2 ayy ben onu 2 de kestim cok sükür sabır tası olmasaydı bende asla bıraktıramazdım cok düşkündü tavsiye ederım
Nadiss Bizimkide son haftalarda öğle uykusunu arada bi uyumadı şimdi 3-4 gündür bıraktı . Akşam 8 bucukta yatıp sabah 8-9da uyanıyor gece bı kez süt içmeye kalkıyor . Asla yatmıyor aslında yatıncada 3-4te yatıyodu bu sefer gece 12de uyuyodu