Melissadgnn Kizlar 26 aralikta betam 0.100 cikti bugun 2 ocakta 1.20 cikti ve evdeki teslerim pozitif cikiyor adet gunum 8 ocak sizce yukselir mi durum nedir pek anlamoyorum😑
Elika00 Melissadgnn adet olacağın için öyle oluyor ds olabilir çok etken bakıyorsun adetin geçince bak canım
PatronBebek Melissadgnn beta en az 10 dan yüksek olmalı ki idrar testinden pozitif çıksın. Büyük ihtimal testler yanlış fotoğraf varsa atar mısınız
S_x_w Melissadgnn gebelik önce kanda belli olur sonra idrara geçer..kaç tane idrar testi yaptınız? Farklı markalar mı? Hepsi pozitif mi ve kaç dk da pozitif çıktı? Kana göre değeriniz negatif çünkü