Mysons tabiki kadın bölümünde yaptırdım ben normal düz boya yaptırdım annem ombre yaptırdı sonra dip boyası için gidiyorum şuan ağda için falanda oraya gidiyorum memnunum ben fiyat olarak bı tık pahalı ama hem yakın hem iyiler valla isim bilmiyorum orası çok kalabalık çalışan olarak zaten esmer uzun boylu yapılı bir adam vardı o yapmıştı