kurabiyem28 Merhabalar, o kadar yorgun ve uykusuz kalıyorum ki… artık vücudumun dermanı kalmıyorum. Huysuz bir kızım var. Daha dinç olmak için ne önerirsiniz? Bunun için sağlık ocağına gitsem mi ki? Dr yerine
biranneebirbeek11 kurabiyem28 Merhaba, doğum öncesi Elenatal 2 kullaniyodum doğum sonrası 8 aydır da Elenatal 3 kullanıyorum emzirme dönemi olarak geçiyor. İçerisinde bütün vitaminler var kendimi çok dinç hissediyorum + olarak saçlarıma çok etkisi oldu pırıl pırıl ve hamileyken dökülen saçlar kat ve kat fazlasıyla yerine geldi doktorunuza danışın ben çok memnunum 😊
Dilaraks Imom latte kullanıyorum ben psikolojik mi bilmem kullandığımdan beri daha iyi hissediyorum emzirirken de içerisindeki vitaminler bebeğime de etki ediyor. Doktor kontrolünde kullanıyorum isterseniz siz de bir danışın