Bsnl yeni doğum yaptığımda ben de aynı senin gibiydim, bebeğim bir memede nerdeyse bir saat emerdi, eylül ayıydı ateş basardı beni, ne yemek yiyebilir ne tuvalete gidebilirdim, doğduğu gün sütüm tetmediği için biberonla mama takviyesi de alınca memeyi tutmayıp silikonla emdi inan daha büyük dert, tak çıkar tuttur temizle bilmem ne, büyüsünde kısa emsin dayanamıyorum derdim, hatta bebeğimin emmesi yavaşlayınca ağzına emziği verip mememi çekerdim ben ayırırdım memeden, önce emzirir ardından biberonla mama takviye ederdim, bazen direkt mama verirdim işime geliyordu çünkü. Derken bi gün hadi dedim istediği kadar emzireyim ayırmicam memeden diye emzirmeye çalışınca çığlığı basıp yay gibi gerildi, memeyi görünce yüzü ekşiyor sinir olup kendini geri atıyor, meme reddi yaşıyoruz 3.5 haftadır. İlk hafta geceleri emiyordu sonra uyandı onu da almıyor artık. Kaşık biberonlara, alıştırma bardaklarına, mimijumilere vs ne paralar döktük, danışmanlık aldım, şekilden şekile girdim yok tutturamıyorum memeyi. Ben de teklif etmeyi bıraktım full sağıp veriyorum sütümü şu an 3 aylık ve çok gücüme gidiyor benim emmeyip biberona abanması. Annesi olarak doyması bana bağlı olan bebeğimin, eline biberon alan herkesin doyurabiliyor olması bende kıskançlık yarattı. Kvalidem bebeğimi kucaklarken ben süt sağıyorum mesela ve ben vermek istiyorum, kvalide ver kızım sen bana hıh ben doyurayım diyor inan oturup ağlayasım geliyor. Bunları neden mi anlattım, bence emzirebildiğin kadar emzir, zaten 2 ayı geçtikten sonra emme süreleri de kısalıyor iki memeyi max 20-30dk da emip bitirir ilerde bı 5-10dklara düşer. Ben şimdi bebeğimin beni saatlerce emdiği günleri mumla arıyorum ve aşırı üzülüyorum.