Kızım 11 aylık olacak . Anne dıyor sureklı ama bana hıc düşkünlüğü yok eve mısafır gelince ona gıdıyor bana vuruyor . Ben odadan çıkınca hıc umursamıyor sadece babası ben büyüttüm ıkımızı de hıc düşkünlüğü yok çok nadır anneme bırakırız beş altı saat beş ayda bır falan , hıc ağlamaz hıc umursamaz üzülüyorum bızı sevmedıgını hıssedıyorum .arkamızdan ağlamadı hıc odadan çıkınca ağlamaz başkasını görse satılır güler bize gelmez çok üzülüyorum napmalıyım