Kızlar merhaba kuzum 23 günlük ilk kakasını flan yaptı, gün içinde ⅚ çişli bezi var ama kaka yapmıyor ve çok huysuz , kötü kokulu gaz çıkarıyor . Masajlar banyo vs her şeyi yapıyorum olmadı kabız mıdır? Çünkü anne sütü alan çocuklarda 10 güne kadar normal demıslerdı rahattım ama ıkı gündür çok huysuz öneriniz var mı ?