nazli-06 Bız yasadık, sesim kısıldı o kadar kötüydü, kısa kısa uykular uykuya dırenme, uyumadıgı ıcın süreklı huysuzdu, bıkac gune gecıyor, sonrası uyku gıt gıde daha düzene giriyor ve kolay uyuyor biz smdı 12.haftadayız, 8 e gore daha kolay gectı.