Kızlar dün akşam ben ev işleriyle uğraşırken eşim de oğluma bakıyordu. Çok şiddetli ses geldi hemen odaya fırladım oğlum düşmüş ağlıyor. Eşim yok bir şey ayağını çarptı dedi ama aşırı şiddetli ses ben zaten kafasını çarptı diye koştum panikle . Her neyse oğlum da başını tutuyor neresi acıdı diyorum başını gösteriyor. Sabah da yine koltuğu işaret edip başını gösterdi. Ama eşim ısrarla ayağını çarptı başı sadece dokunmuştur yere çarpmadı diyor. Hiç inanasım gelmedi.