11 ay 23 günlük bebeğim var artık bunaldım emzirmek istemiyorum gece gündüz her dakika meme istiyor gece meme ağzında uyuyor emzik kabul etmiyor gece sabaha kadar açık yatıyoruz uyku desen oda yok gündüz de beni her gördüğü yerde meme istiyor milletin yanında üstümü açıyor artık yoruldum doğduğu ilk zamanlar memeyi kabul etmedi şimdi meme delisi oldu şuan bile gündüz uykusunda yanımda yatıyor artık yoruldum .bir yanım emzirmeye devam et diyor bir yanım kes diyor önerinizi bekliyorum deneyimli anneler.ilk bebeğim çok yoruluyorum.bu sabah 5 de mememi aldı bir daha saat 8 de aldım ağzından uyandı direk 😥😴😴😴