Yekyek12
Öncelikle bebeğim prematüre olarak doğdu. Şu an düzeltilmiş 3 aylık kronolojik ise 5 aylık. Sol altts bir minik beyaz uç fark ettim. Dişi çıkıyor olabilir mi? Çok fazla gazı var dün geceden beri huzursuz ilacı keseli 5 gün oldu. Neler yapabilirim? Emerken dahi ağlayabiliyor. Bir de atak haftasında mıyız bakabilir misiniz? 16 Mayis doğum, olması gereken 1 Temmuz. Bebek, erkek.