defne43 Kızlar lolonstan bi şeyler almayı düşünüyorum ama güvenilir mi bilemedim kalıpları kalitesi nasıl bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
eserekli_kiz11 defne43 canm bn alisveris yapmadım ama yapicam daha once burda post acilmisti alanlar cok memnun kaldgni söylediler kalitesi cok guzelmis
MinelAskEla defne43 kalıpları dar küçük onun dışında ürünleri güzel aldığım hiç birisi de solma vs yapmadı . Sadece 1-2 beden büyük alın . Ben 1 yaşındaki bebeğime 3 yaş aldım hep
Nildamoms defne43 ben yilbasi icin geyikli tulum bir iki tanede set almistim kaliplari kesinlikle dar bilginiz olsun. Alirken buyuk alin