zeyatmaz Kızımın inek sütü,yumurta akı,tavuk alerjisi var. 7 aylık olduk. Bu durumda olanlar Kahvaltıda ne veriyor?
Elele zeyatmaz ben tahıllı mama içine yumurta sarısı pekmez zeytin koyuyorum arada da kabız olmasın diye kayısı kompostosu ekliyorum artık omlet vs yapmak istiyorum ama nasıl vercem ne vercem düşünüyorum ben de tek tek vereceğimiz zaman seçenek çok az 🤦🏻♀️
Durununannesi_ zeyatmaz ben kahvaltıda su, pirinç unu, irmik ile yapılmış muhallebisinin içine yarım yumurta sarısı, bir kaşık labne veya tuzsuz keçi peyniri, çok az(yarımı geçmeyecek) ezilmiş ceviz koyup veriyorum.
Sevilay61 Biz de 6 aylıgız yumurta ve süt ürünleri cıktı kanda. Size sorum şu ki bize doktor tavuk yiyebilirsiniz dedi. Sizde tavuk testte mi cıktı yoksa çapraz reaksiyon diye doktor yemeyin mi dedi
Deletedmom021 Kızımında besin alerjisi var ama henüz çözemedik neye olduğunu. Nasıl tespit ettiniz acaba. Buna rağmen kahvaltı için yulaf, pekmez ve zeytin dedi doktorumuz ama henüz başlamadım kahvaltıya.
zeyatmaz Deletedmom021 kan ve deri testi yapıldı. Ama başka şeylerede daha var. Ne olduğunu bulamıyorm bi türlü. Sıkı diyetimide yapıyorum. Çünkü suratında kızarıklık geçmedi. Bacaklarınıda kanayıncaya kadar kaşıyor yavrm. Oyüzden ek gıda da ne vereceğimi şaşırdm
Deletedmom021 Sevilay61 süt, yumurta sarısı ve beyazı için ayrı kan testi yapıldı. Negatif çıktı doktorumuz diyetle bulacağız dedi ama kafam çok karışık ve emdiği için artık resmen aç geziyorum 😔
zeyatmaz Durununannesi_ peynir hiç veremem süt ve süt ürünlerinde alrjisi var. Kan ve deri testi yapıldı. Onlarda çıktı
Deletedmom021 zeyatmaz ah ya kıyamam çok geçmiş olsun gerçekten zor alerjiyi bulma meselesi. Susam ya da poleni de değerlendirin. Kızarıklıklarına ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama coresatin pembe verdi doktorumuz kortizonsuz bir krem kızıma çok iyi geldi
Rzgr Deletedmom021 bizde ayni kremi kullaniyoruz. Cok ise yaramadi .Sut alerjimiz var .oglumun sabah kalkinca yuzu kizarik sivilce dolu oluyo ogleden sonra hepsi kayboluyo. Anlamadim kontrolumuze henuz var doktora soracagiz. Bazen dis cikarma doneminde bu kizarikliklar olusuyormus. Sizin hep kizarikliklar ayni duruyor mu
zeyatmaz Deletedmom021 coresatinde bitkisel kortizon var. Ablam ecz.cı o dedi. Kortizon kelimeside geçince bi yere kadar kullanıyor insan. Bizede iyi gelmişti yoksa
Deletedmom021 zeyatmaz Rzgr yok keremden sonra geçti. Tabi yeni bir gıdaya alerjisi olursa tekrarlanıyor
Rzgr Deletedmom021 bizim sut yumurta ceviz alerjimiz var sanki ek gida arttikca alerjenler cogaliyor. Tahlil yaptirmadik ben kendim gozlemledim. Doktor bu krem ise yaramazsa kortizonlu bi krem baslariz dedi. Bu kremde 1 ay kullanilabiliyo. 20 gundur kullaniyoruz sonuc yok