Aras_2323 Arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık eklemlerinde çıtlama sesi devam ediyor geçmedi bebeği böyle olan var mı?Tedirgin oldum
Susamuru Aras_2323 bende alırı tesirgin olmuştum neresine dokunsam çıt çıt ediyordu doktora sordum eklemleri henüz oturmadığı için normalmiş eklem arası boşlukmuş sanırım şuan 6 aylık geçti diyebilirim
karabiberimm Aras_2323 bizde de olmuştu bende çok korkmuştum 8 aylıktan sonra geçti sorun yoktur korkmayın 🙏🏻