Elele Yekece benim de solu az emdiği için solda az süt var düzenli sağımla biraz artırılabilir belki 🤷🏻♀️
Oglusum5357 Yekece hangisini dha cok emerse orda dha cok sut oluyor cnm ve emdigi meme buyuk digeri küçük kaliyor bnmde sol gogsum oyle malesef 🤦♀️
Kivicit Oglusum5357 emzirme tamamlanınca mı sütten kesince yani büyük küçük mü kalıyormuş ben de solu nerdeyse vermiyorum