Merhabalar, 3 yaş 2 ay olan bir erkek çocuğum var. Dün kendi istediğiyle bezini çıkardı ve takmadı. Ben de açıkçası hazırlıksız yakalandım. Kreşe de gidiyor. Gece 4 kez aralıklarla kaldırdım. Sabah çiş ve kaka alıştırma kiloduna yaptı. Psikolog desteği almalıyım normal bür süreç mi ? Nelere dikkat etmeliyim ? Bir yandan mutlu oldum ancak biraz da üzüldüm. Hem çalışıyorım hem havalar soğuk ve bir anda olması beni stress soktu. Alışır mı ? Yeni yeni konuşmaya başladık çünkü