Emirin_Annesi10 SedanurK69 çokda gerekli değil gerçekten. Oğlum onlar sayesinde mahvoldu bende vermemekten yanayım
SedanurK69 Emirin_Annesi10 keşke herkes bu konuda bilinçlense 😣 bağışıklıkları zedeleniyor bebeklerin
Birkullanici oykuxcgla 2yaşında iken fazla 4 cc verdim.Kızım üç yaşında şimdi hasta olsa Allah korusun en fazla beş cc veririm. Oda sanırım bir yemek kaşığı. 2 Yaşına kadar bir tatlı kaşığı yani 2,5-3 cc verdim. Kaşıkla vermediğim için cc ile hesaplıyorum
oykuxcgla Birkullanici ben hep bir tatlı kaşığı veriyorum normalde bildiğim o ama bugün öyle diyince doktor çok şaşırdım bildiğimden şaşmayayım ya.
oykuxcgla SedanurK69 çok haklısınız zararlarının ben de farkındayım ama git gide daha da kötüleşti kızım doktora götürdüğümde kolaylarına geldiğinden mi bilmiyorum enfeksiyonu geçiricek en etkili şey antibiyotik şuan bundan başka yolu yok dedi. Boğazındaki enfeksiyonu başka türlü nasıl geçirebilirim ki hastayken iştahsız oluyorlar hiçbişey yiyip içmiyor asla.
huzunkovankusu oykuxcgla 1 yemek kaşığı mı emin misiniz? 1 ölçek demiş olabilir mi? Bana da fazla geldi
oykuxcgla huzunkovankusu tabii kesinlikle 1 yemek kaşığı sabah 1 yemek kaşığı akşam dedi bende şok oldum cok değilmi hocam falan hayır dedi kilosu 11in üzerindeyse artık böyle içmesi gerek az verirsen fayda etmez dedi😅