Merhaba dün bende kırıklık başladı sonra gece 3 aylık bebeğim ve ben ateşlendik. 38.1 di ateşi. Calpol verdik 37.5 larda. Arada da hırıltılı öksürüyor. Evdeki hızlı teste göre ben covidim. Şimdi ne yapmak lazım bilemedim. Acile mi götürelim kendi doktoruna mı? Bir de covid domuz gribi vs hemen sonuç çıkıyor mu?