Ffak Kızlar 4.aydayız mama ile besleniyoruz gece 2 kere uyanıyor ama 1 e indirmeli miyim? çünkü 2.kez uyandığında çok yemeden geri yatıyor. 1.uyandığında 120 cc içiyor 2.uyandığında 60 cc ne yapmalıyım
Meliike Yatmadan önce içirdikten 2 3 saat sonra kalkarsa emzik verip pışpışlıyorum bir sonraki kalkışında mama yapıyorum açıkçası ben 5 aylık olacağız
Llg3 Guldas mrb gelişimi kilosu vs yolundaysa..ki bizim öyleydi 4.aydan itibaren çocuk dr’umuz gece beslenmesi bire düşür dedi…o gün den bugüne 9.5 aylık şuan 150/180 CC arası gece bir kez veriyorum..Bence iki kez uyandırmak yerine CC miktarini artirip bir kez vermeyi deneyin..
Melikege Bizde mama kullanıyorduk 4. Ayda kilosu boyu ileride olduğu için olabildiğince uyanıp ağladığımda veriyordum geceleri, ve benim oğlum sürekli mama yemek istiyordu 2 saatte 100 ml veriyordum 4 aylık olmasına rağmen
Sedaliz Ya ben de mi sorun var benimki 4 aylık ama gece 2 saatte bir emmeye kalkıyor , mama daha tok tuttuğu için mi gece 2 kere kalkıyor sizinki
Melikege Sedaliz mama yeterli gelmiyor olabilir bence benimki de iki saatte bir kalkıyor mama istiyordu
EzgiG Sedaliz aynı durumdayız geçen internette görmüştüm meme de uyuyan çocuk öyle yapıyormuş ama bizim ki uyumuyor başka türlü uykular haram oldu bi de ezan saati ayakta 😅
Melikege Ffak annem bana da ağladıkça ver diyordu ama sürekli mama istediği için oyalıyorum gece de yatmadan önce oyunlar oynayıp yorup mama içirip yatırıyorum güzelce uyuyor ağladıkça veriyorum gece de bazen iki saatte ağlıyor bazen 4 saatte
Ffak Melikege benimde öyle ama alıskanlığa dönüyor bir süre sonra gece 2 kere uyanıyor ikinci uyandığında da o kadar yemiyor acaba alıskanlıktan mı uyanıyor dedim bende
Melikege Sedaliz hiç emziremedim ki ben normaldir herhalde ya bizimki mamaya kalkıyor ondan biliyorum