Symygz Merhaba arkadaşlar bebeğim 15 günlük kaç gündür aşırı huysuz gazını çıkartsak da uyutamıyoruz dün farkettim gibi burnunda sümük var ve hırıltılı nefes alıyor. Ama temizliğini nasıl yapıcam bilmiyorum ve biraz korkuyorum yardımcı olur musunuz?
Kdm Symygz serum fizyolojikten burnuna sıkıyorsunuz ardından da aspiratörle çekiyorsunuz . Serumu sıkınca hafif nefessiz kalır gibi oluyor ama korkmayın bir şey olmuyor ağlarsa yüz üstü çevirip sırtına vurun hafifçe susuyor . Hırıltı balgamdan kaynaklı aynı sorun bizde de var burnunu temizleyince bebekte rahatlıyor
esraeerdogann Symygz sadece serum fizyolojik sıkın çekmeyin aspiratörle bizim çocuk doktorumuz haftada 1 defa izin vermişti serum ile çekmeye burun içindeki etleri şişer sakıncalı demişti
Symygz Kdm peki 15 günlükte aspiratörün sakıncası var mı burnu falan henüz çok hassassa Birde ben hastaydım benden mi geçti acaba yoksa üşüttük mü yada çok mu sıcak oldu nedeni ne oluyor bunun