Papatya39 Günaydın kızlar 😊 bebeğim 7 aylık artık yavaş yavaş düzeni oturmaya başladı bende evde bir şeyler yapıp eve destek olmak istiyorum ama ne yapacağımı bilemedim var mı önerileriniz? Neler yapabilirim? Makrome dışında önerilerinize açığım
mehmel54 Papatya39 çok şey denedim tek çıkar kapım network oldu şuanki devir zaten dijital devri şimdi iğne oyasi tığ oyası vs gibi şeyler yapınca yine zamanın fazlasıyla gidiyor networke belirli bir saat ayarlarsan ve planlı ve azimli çalışırsan güzel yerlere gelinebilir. Yeni ortaya çıkan network firmalarını araştır derim.
Papatya39 Meliike Ben okul öncesi öğretmeniyim o yüzden öyle bi imkanım yok 5 sene özelde çalıştım ee şimdi bebeğim var birde ailemiz İzmir’de ikimizinde kızıma bakabilecek kimse yok 😞