Gerçekten son postlarınıza bakıyorum da normal olmadığınızı düşünüyorum. Doğuma girene kadar sigara içen var mı demişsiniz? Başka postunuz da yarın sezeryana giriyorum demişsiniz. E siz zaten doğuma kadar sigarayı bir güzel içmişsiniz yanınıza yandaş mi arıyorsunuz. Bebeğin sağlığını düşünmediğiniz belli oluyor. Doğana kadar sigara iç doğurunca da daya bebeğe nar suyunu. Töbe yarabbim sen sabır ver ya.