Sedaminel41 bunun fikri olmaz
Doktorlar bas bas bağırıyır ilk 6 ay sadece anne sütü çoğu doktor su bile verdirtmiyor yazık günah zaten işe yarasa doktor ilk anda söyler bebeğinizi seviyorsanız lütfen böyle şeyler denemeyin🙏
2.bebek konusunda da her bebeğin hamileliği de doğumu da gelişim süreci de farklıdır biri gazlı diye hep gazlı olacak diye bir şey yok gözünüzü korkutmayın