Selam anneler bugün itibariyle 4.5 aylık olduk ve ben artık kilo vermek istiyorum emziriyorum su ana kadar diyet yapayım falan diye hic düsünmedim oğlum kilo kaybetmesin diye ama artık yavastan bir yeşil çay içmeye başlasam mı diyorum ya da maydanoz suyu . Emzirirken tüketebilir miyim bilgisi olan var mı ya da ne yapabilirim önerilere açığım