benAlininannesi 1 yas öncesinde test sonuçları güvenilir kabul edilmiyor, bizim doktorumuz ve hemsiremiz bu nedenle test yapmayacaklarini eger şikayetler devam ederse yaşından sonra ya da 2 yasa yakin zamanda yapacaklarını söylediler. Bebegimde dogdugundan beri deri hassasiyeti vardi ve herkes benim alerjik yapim olmasından kaynaklı “sana cekmis, senin gibi alerjik tenli ” dediler. Bu arada bebegimle 3 ay turkiyede bulunmak zorundaydı ve bu süreçte kendi doktoru ve hemşiresi takip edemedi. Turkiyede de doktor atopik cildi var ondan dedi. Nitekim ek gidaya geçene kadar bebegimde ben hep şüphelensemde ve dile getirsemde pek onem görmedi tabi. Ek gidaya gecince belli oldu ve burdaki doktorumuz ve hemsiremiz test yapamayız, güvenilir değil, alerjik etkiler belli olabilir de olmayabilir de. Ya da yarın biri alerji oluşturur, diğeri etkisini kaybeder. Suan hersey ile yeni tanışıyor, güvenilir sonuc için en az 1 yas tamamlaması gerek, kendin bulacaksin, ona göre bebegini ozel bekleyeceksin dediler. Suan ozel mama, ve bebegimin alerjisine göre yemek yapıyorum. Disaridan aldığım gıdaların tamamının içeriğini kontrol ediyorum. Zor ve yorucu bir süreç ve hergun umarim gecer, umarım geçicidir ve hayat boyu bununla uğraşmaz diye umduğunuz bir süreç.