Smyye0805 Daha önce okuduğum bir yazıyı buraya koplayayacagim.“Sadece anne sütüyle beslenen bebekler gece zaman dilimlerinde emdikleri sütten daha fazla kilo alır. Bunun sebebi ise gece sütü içeriğinde yüksek yağ oranı oluşur.Annenin uyuma evresinde vücudun süt salgısının artıyor olması bebeğin kısa sürede doymasını sağlar.Bebekler bu nedenle de gece vakitlerinde, gündüzleri göre daha kısa sürede emer.,” Bende boyle olduğunu düşünüyorum. İki çocuğunuzda Gece 2 saatte bir alarm kurup 1.5-2 ay kadar emzirdim. Şimdi bebeğim 3.5 alyik oldu.geceleri 3-4 kere emzirmeye uyanıyorum. Ya o ağlıyor,yada ben uyandığımda alıp emziriyorum. Faydalı olduğunu düşünüyorum