ceylanguller arkadaslar bebegimin kafası konak oldu ne yapabilirim bıngıldak tarafında da cok var dokunmaya korkuyorum oraya
Birkullanici ceylanguller benim kızım 2,5 aylıkken temizledim şuan üç aylık .kötü kokuyordu baya ya.zeytinyağı yaptım tam temizlenmedi sonra evde keratin yağım vaedı iyice sürdüm beklettim sonra bebek tarağıyla taradım iyice tertemiz oldu
Arelinnannesi ceylanguller zeytinyağı daha çok çoğaltır demişti bana ebe bebek temizleme yağı sur beklet bence sonra tara
Omeraslan ceylanguller Aspirin ile zeytinyağını karıştır dedi doktorum yaptım geçti 😀 arkaya yavaş yavaş taradım
ceylanguller Birkullanici bebek taragınızın resmini paylasırmısınız bebegin kafasını acıtmaz herhalde değilmi yumusak ya korkuyorum acıkcası
Birkullanici ceylanguller ya bu civilde satılan ikili taraklar vae ya biri fırça diperi dişli. Dişli ile taradım .korkma bıngıldak okadar da ince hassas değil sende çok bastırmayacaksın normal tara 😊
Elfmte Yağ sürüp bekleyin bebek yağı bile olur önemli olan yumuşaması Konak tarağıyla banyoda yavaş yavaş tarayın bastırmadan biraz eğik tutun tarağı hiç bişey olmaz. Ben banyoda yaptım yağ sürdükten sonra çünkü nemin de etkisiyle baya rahat çıktılar
ceylanguller Aslininannesi bizde dün aksam aldık kpnsk taragını tararken saçlarısa döküldü normal mi sizde de oldu mu
Ecemilay ceylanguller benim bebeğiminde saç derisi görünmüyordu o kadar çoktu zeytinyağı sürdüm saçını ayırıp ayırıp 1 saat beklettim banyo yaptırdım ince tarakla ters tarafa tarafım şimdi bi tane yok benim kızım aşırı saçlı 3 aylık
ceylanguller Ecemilay bende yaptım baya baya azaldı sanki birde kaçıncı ayda dönmeye başlıyor bebekler sizinli dönmeye basladımı saga sola
Ecemilay ceylanguller benim kızım çok kıpır kıpır ondan adını fıtırtılı koydum 10 günlüktü dönmeye başladı kardeşimde 20 günlüktü dönmüştü zaten şimdi 3 aylık diş çıkarıyor 🫣🫣 yetişemiyorum bu kızın hızına 1-2 ay sonra sohbet etmeye başlarsak şaşırmam 😂😂
dnzdnzdnzdnz Mustelanın konak şampuanı var bir de ebebeğin konak tarağı. Bu ikisiyle halledebilirsiniz bıngıldaktan korkmayın sertçe tutup bastırmazsınız sonuçta